1 June 2008

今天的我好脆弱。。。

今天的我好脆弱。。。觉得坚强不起来。。。为什么呢?。。。。

本来上午还好好的,一切的情绪,去了学院之后才开始发生,令我措手不及。。。
明明是没什么的嘛。。。干吗要理会呢?没有和任何人说,又要强颜欢笑,才会觉得累了吧。。。很多不想再在意的东西,不想再争辩的东西,也听听就好了,但,就是不舒服。。。。

原来,我也是害怕别人会生气的,今天听到老师说albert的妈妈打去学院投诉我,因为忘记昨天有上课,我真的觉得很愧疚。。。为什么会忘记呢?真是的。。。让我心情荡到谷底,又不知该说什么。。。真的不喜欢那种被人投诉的感觉,希望以后不会再有吧?希望。。。

加上本来希望明天跟后天可以不用去上南大的,为了准备英文考试,但是。。。。老师又不批准,说不可以每次没有去上课,要知道他们是赞助我们去奥地利的。。。可是明明我每次都有去。。。只是请这两天不可以吗?英文考试的压力已经够重了,不能让我专心的准备吗?但是,懦弱的我,没有说出口。。。

今天的我。。。好脆弱。。。

2 comments:

Felix said...

Dun come Dun Come!!!
We dun welcome u~~~
wakakakkaka~
Haiyo! u think wat!
KL also an English place hor!!
But u r wrong, mayb ur english is not very good but doesn't mean u r not suitable in the English place...
Juz work harder...u will get used to it de
haiz...juz pray, i think u can get into Laselle de la!
Pls dun come to Malaysia and Taiwan!
U alr chosen ur road to go, u must fulfill it by urself!!!
Its ur responsibility~
Juz take the exam again if u fail or cannot reach the qualifications.
Since u say u can come to Kl and resit the exam again...
So? faster work harder!
Thats all u can do!
Better than sitting there and think in the negative way!!!
GO GO GO!!!!
Wohoo~

Felix said...

AAAAAAAA~
I comment in the wrong POST!!!
AAAAAAAA~