5 June 2008

思考~~

今天总算考完了英文鉴定考试,考完后,不止身心疲累,心情也完全的消极化。。。真的很像我上次第一次考车那样,那种感觉,就是想放逐自己,什么也不管,什么也不理。。。幸好只是一下子,现在都已成过去,再来懊悔也来不及啦,就。。。丢在脑后吧!

开始静静思考,我的后路,每次都做最坏的打算的我,就是这样,忍不住。。。。可能这次的打击太大了吧?就这样也好,让生命按照既定的轨迹走,可能有另外意想不到的事情会发生。。。我真的不适合英语的世界,还是新加坡和我无缘?可能说这一些还太早,但就是忍不住。。。好消极吧我?

吉隆坡还是台湾?还是个未知数,又要等吗?不了。。。新加坡考不进,我就真的放逐自己,去台湾了,未尝不是一件好事,毕竟那是我一直想去就读的国家。。。明年一月,可能。。。
吉隆坡也不错,至少还有你在那里,放假可以出来玩,也蛮悠闲的。。。不想太累了,又不想放弃。。。又来啦~~~矛盾的我。。。

最后,路是人走出来的,无论我在哪里,都会达到我的理想的。。。我要加油,现实又理想化的我!!~~

1 comment:

Felix said...

Dun come Dun Come!!!
We dun welcome u~~~
wakakakkaka~
Haiyo! u think wat!
KL also an English place hor!!
But u r wrong, mayb ur english is not very good but doesn't mean u r not suitable in the English place...
Juz work harder...u will get used to it de
haiz...juz pray, i think u can get into Laselle de la!
Pls dun come to Malaysia and Taiwan!
U alr chosen ur road to go, u must fulfill it by urself!!!
Its ur responsibility~
Juz take the exam again if u fail or cannot reach the qualifications.
Since u say u can come to Kl and resit the exam again...
So? faster work harder!
Thats all u can do!
Better than sitting there and think in the negative way!!!
GO GO GO!!!!
Wohoo~